19 Kasım 2013 Salı

bayan hostes

Fuar organizasyonları çok yönlü faydaları olan ve günümüzde de sıklıkla düzenlenen organizasyonlardır. Fuarın genelde belirli bir teması olur. Bu tema etrafında birleşen bir çok marka tek bir alanda toplanır. Örneğin bu tema mobilya, kitap, tekne veya otomobil gibi ürünler etrafında oluşabilir. Örneğin bir mobilya fuarında tüm mobilya markaları fuarda yerini alır. Ve tek bir mekanda mobilyayla ilgili bir çok seçenek karşınıza çıkar. Katılımcılar için oldukça verimli bir alışveriş sağladığından fuarlara katılım oldukça yüksek oranlardadır. Bu yüzden fuardaki markalar hem yüksek satış yaparlar, hem de aynı zamanda reklam yapmış olurlar. Fuar hostesleri ve fuar mankeni reklam konusunda önemli rol oynayabilmektedir. Fuar alanında broşür dağıtan ya da sorularınıza cevap vermek için bekleyen bayan hostesler ve fuar alanına yerleştirdiğiniz teşhir ürünleri reklamın birer parçasıdır. Standa dikkati çekmek açısından dikkat çekici kostümler giydirilen erkek veya bayan hostesler ile, bazen de fuar mankenleri ile çalışılabilmektedir. Bu durumda fuar organizasyonları hem anlık hem de gelecekteki satışlarınıza etkilidir diyebiliriz. Bunun dışında yüksek kapasiteli fuarlarda uluslararası katılım oldukça fazladır. Her ülkeden insanlar alanlarıyla ilgili düzenlenen çeşitli ülkelerdeki fuarlara katılırlar. Bu durumda fuar hosteslerinin özellikle ingilizce bilmeleri şart koşulmalıdır. Mümkünse ikinci yabancı dil olması da tabi ki fuar hostesi seçiminde olumlu bir etkendir. Çünkü uluslararası müşterilerinizin ilk izlenimi açısından fuar hosteslerinin yaklaşımı oldukça önemlidir. Uluslararası fuarlar, kongreler ve konferanslar katılımcı veya sponsor markaların yanı sıra etkinliğin düzenlendiği ülkeye de katkı sağlamaktadır. Bu yalnızca ekonomik bir katkı değil, ülkelerin tanınması açısından aynı zamanda kültürel de bir katkıdır. Sonuç olarak fuarlar hem katılımcılar, hem markalar hem de ülkeler için faydalı, çok yönlü ve verimli organizasyonlardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder